Veelgestelde vragen
Meest gestelde vragen ↴
Hoe plaats ik een bestelling op de website?
1. Zoek de producten die je wilt bestellen, in uw winkelwagen kunt u de hoeveelheden aanpassen.
2. Als je alle gewenste producten in je winkelmandje hebt, scrollt u naar beneden. Onderaan kunt u een kortingscode invullen, je land kiezen en een verzendmethode kiezen.
3. Als u dit hebt gedaan klik dan op afrekenen.
4. U kunt uw gegevens invullen. Wij kunnen helaas het adres niet zien. Deze dient u naar ons te sturen via de mail of instagram. Ben je klaar? Klik op "Doorgaan"
6. In de volgende stap kun je nog een keer een verzendmethode kiezen. Kies je gewenste verzendmethode en klik op "Doorgaan".
7. U kunt uw betaalmethode kiezen, stuur na uw bestelling mij een berichtje!
8. Op de volgende pagina kun je je gegevens nog eventjes checken en eventuele opmerkingen toevoegen. Ben je klaar? Klik dan op "Doorgaan"
9. Nu is je bestelling geplaatst. Je moet nog wel betalen, stuur mij een berichtje op instagram of via de mail. Ik zal zo snel mogelijk een tikkie/betaalverzoek sturen.
Als je bestelling betaald is gaan wij zo snel mogelijk met jouw bestelling aan de slag. We zullen je bestelling binnen 1-7 werkdagen verzenden. Wij vinden het leuk als je het ons laat weten als je jouw bestelling binnen is. Post het op je verhaal op Instagram en tag ons.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
We zullen jou bestelling binnen 1-7 werkdagen verzenden, zodra het verzonden is zal het binnen 1-4 werkdagen binnen zijn. Voor België kan dit wat langer duren.
DE OPTIE OPHALEN IS ALLEEN MOGELIJK VOOR VRIENDINNEN IN OVERLEG!
Mocht er iets niet naar wens zijn, kan ik mijn bestelling dan retourneren?
Wij gaan er natuurlijk vanuit dat alles naar wens is en wij niks vergeten zijn, mocht er toch iets niet naar wens zijn kun je ons een dm sturen op Instagram en dan bedenken we samen een oplossing. U kunt u bestelling NIET retourneren of annuleren als deze al betaald is.
Mocht mijn bestelling niet aankomen, wat dan?
Wij verzenden alle bestellingen netjes dus we gaan er vanuit dat het altijd aankomt. Mocht je bestelling toch niet binnenkomen, stuur me dan een dm op insta. Via insta help ik je verder. Wij zijn dus niet verantwoordelijk voor de fouten van PostNL, we willen je natuurlijk wel helpen.